GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

PÄ vei opp til Gaustatoppen igÄr la jeg merke til et kors ved siden av stien, omtrent halvveis oppe.

Korset skulle vistnok vĂŠre for Ă„ minnes en litauisk musiker som var omkommet, men ingen viste noe mer.

Er det noen som kjenner historien?

Omkom han der korset er reist?

NÄr skjedde dette?

Osv...osv...

Annonse
Skrevet

Mener han var maler og ikke musiker, men det betyr ikke sÄ mye. SÄvidt jeg kjenner dÞde han her oppe av noe hjerteproblem. Gaustatoppen er en tÞff tur for mange. Jeg var nÊr ved Ä bli slÄtt ned av 2 ungdommer uten for hytta nÊr toppen en gang. De burde vÊre i sin sprekeste alder, men ble alvorlig sinte da jeg fortalte dem at de bare hadde gÄtt 4 kilometer fra veien :)

Skrevet

PÄ inskripsjonen pÄ korset stod navnet hans og at han dÞde der 15.07.92. Stod ogsÄ at han var fra Litauen og at han var maler. Denne teksten er nÄ borte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.