Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg har lyst til å sykle Aursjøveien fra Sunndal til Eikesdal (Møre og Romsdal). Er det noen her som har tatt denne turen? Evt. har dere noen tips? :roll:

Skrevet
Samboeren min og jeg har lyst til å sykle Aursjøveien fra Sunndal til Eikesdal (Møre og Romsdal). Er det noen her som har tatt denne turen? Evt. har dere noen tips? :roll:

Jeg har syklet Aursjøveien i motsatt retning; det var i 1988. Husker der var en mørk tunnel mellom Finnset og Aursjøhytta, så ha med lykte.

Skrevet

Hei Anita,

jeg var der i 2004 og jeg så mange sykklister. Men veien mellom Øygardseter/Vedadalen og Aursjøhytta var veldig sandig.

Hilsen Susanne

• 2 uker senere...
Skrevet

husk og ta med lappeskaker, det har vært masse anleggsvirksomhet rundt holbudemningen, har selv pungtert m spiker i dekket der.

Ta det med ro i fra torbudalen og nedover til Sunndalsøra. Krappe svinger og stup utenfor veien. Men det bil en veldig fin tur!! anbefales

• 8 måneder senere...
Skrevet

Jeg har syklet deler av vegen, fra Sunndalsøra og opp til Aursjøen, (...og derfra langs Aursjøen til Naustvika (trilling av sykkel)-Lesja-Dombås-Oppdal-Skarvatnet). Bratt og svingete vei opp Litledalen, en fordel med lave gir på sykkelen. Fint og trivelig terreng når du har kommet opp de verste bakkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.