Fjellvis Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Trenger tips om hvilke sekk som er best egnet til å bære +- 30 kg på lange fjellturer. Hoftebeltet har hatt en tendens til å gli ned på min gamle berganssekk. Noen som har erfaringer Norrøna synkron? Siter
Vandrelysten Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 pakkramme sekker er fine til tunge bører, pga rammen sikrer at sekken holder fasongen som den skal når det er mye som trekker ned! nå er jeg litt selger, da jeg har en norrøna reconpack til salgs;) Siter
Fjellvis Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Tenkte på en ny sekk. Hørt rykter om at d er dårlige sømmer på reconpack. Hvordan er hoftebeltet på Reconpacken? Holder d seg på plass? Ellers så vurderer j Norrøna Synkron rammesekk Siter
Vandrelysten Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Tenkte på en ny sekk. Hørt rykter om at d er dårlige sømmer på reconpack. Hvordan er hoftebeltet på Reconpacken? Holder d seg på plass? Ellers så vurderer j Norrøna Synkron rammesekk skal ikke prakke den på deg hvis du ikke vil ha den, men dårlige sømmer tror jeg ikke er på norrøna utgaven.. derimot finnes det en 2-3kopier som forsvaret brukte før ihvertfall, som er i litt surere kvalitet.. har forøvrig aldri hatt noe problem med hoftebeltet på sekken, eneste jeg har å utsette på den må evt være egenvekt og størrelse.. Synkronsekkene er vel anatomiske hvis ikke jeg tar helt feil? absolutt knallgode sekker, men for bører over 25kg, vil jeg nok påstå at pakkrammesekker fortsatt er sjef. ikke at det er noen umulighet å bære det i en synkronsekk, men hvis det er snakk om en sekk du SKAL bære 30kg i, ikke en du SKAL KUNNE, så er valget enkelt for min del;) OT: har slanket opppakningen min en del i det siste, og 125L er i overkant for meg. Har ikke brukt den på langt nær så mye som jeg skulle ønske, og har konkludert at jeg kan heller kjøpe meg noe mer etter mitt behov. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.