krb Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Er det noen på dette forum som pleier å fiske der? Selv så tar jeg turen til fagertjen, anbefalles hvis dere har med barn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thopet Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Er det noen på dette forum som pleier å fiske der? Selv så tar jeg turen til fagertjen, anbefalles hvis dere har med barn. Jeg skulle gjerne vist mer om hvordan det er å fiske der?!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krb Posted June 22, 2007 Author Share Posted June 22, 2007 Ganske bra der, nå har njff fisket opp 250 kg med abbor der slik at ørreten får plass. Satt ut mye der i våres, setter ut mere til høsten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugo2 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 da må vi nok ut og gå litt da krb hehehe så vi får opp noe stekefisk der oppe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krb Posted June 22, 2007 Author Share Posted June 22, 2007 da må vi nok ut og gå litt da krb hehehe så vi får opp noe stekefisk der oppe Bare si ifra det, ikke vond og be Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krb Posted June 23, 2007 Author Share Posted June 23, 2007 Da kan vi prøve sånn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugo2 Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Da kan vi prøve sånn bare en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krb Posted June 24, 2007 Author Share Posted June 24, 2007 bare en Er bra nok det vel. Nei vi får trå til litt vel med 1 hver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugo2 Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 hehe får håpe det blir til en goood middag og nå har det vel blitt litt kaldere i vannet igjenn etter regnet så mulighetene er store nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts