Marius B Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg kunne tenkt meg noen sluktips til årets laksefiske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollviking Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Kinetic har noen "hybridsluker" som jeg har fanget en del sjøørret med i år. Da tenker jeg spesielt på den blanke utgaven. Sluken har en en lokkende gange i vannet, både under rask og saktere innsveiving, samt at denne blanke utgaven utmerker seg i forhold til andre farger av samme variant. Har funket bra til sjøørret som sagt, anbefaler at den gies en sjanse på laksen også. Skitt fiske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomsilda Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei Marius!!! Har fisket i Lærdalselva i 20 år og har også fisket mange laks på stamfiske i Fortunselva også i Indre Sogn på 90- tallet. Favorittsluken her var Sølvkroken Storruggen(28g og 40g). Kobber med rød og svart dekor. En sikker vinner!!! Satt jeg på denne sluken, min fiskelykke og min gode tro på det jeg gjorde, var det sikker suksess!!! Skitt fiske sesongen 2007!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chivato Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Atomsilda? Er du ifrå Indre Sogn nokon stad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomsilda Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei på deg Chivato!! Nei, jeg er ikke fra Indre Sogn, men opprinnelig fra den fantastiske byen Drammen!!! Gikk på DH i Sogndal og studerte akvakultur der. Jobbet etterpå som dr.leder på Hydro sitt fiskeanlegg i Fortunselva og Årdal JFF´s fiskeanlegg ved Hjellefossen i Utla. Dette var før jeg fikk dilla på topper!!! Noen turer ble det på Sognefjellet...med settefisk på ryggen..Fisket den gang mye...veldig mye!! Bodde i Gaupne fra 1990 til 1994...så litt kjent der borte er jeg. Skulle ønske jeg hadde Jotunheimen så nærme nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chivato Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Åja du. Eg bur på den fantastiske nabobygda Hafslo nemleg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomsilda Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei igjen!!! Ja, flott i Hafslo ja....den grønne og vakre bygda!!! Skal forresten på Sognefjellet i morgen...reiser om 4 timer Skal på Smørstabbreen og flere av toppene!!! Det tror jeg blir jævlig bra!!!!! Nå går jeg til sengs...alltid for seint!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Borgar Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Skal man fiske laks med sluk, er det bare to sluker som gjelder: Kleppesluken (dyr som fy) og møresilda 27 g. Sikre vinnere beggge to! Selv kommer jeg fra en gård rett ved Mandalselva, og det går vel neppe en dag gjennom sessongen uten at disse fanger fisk her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disip Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Siden vi først har begynt å skryte av bodsted, så må det nevnes at jeg bor i gaupne. Når det gjelder sluker synes jeg denne siden er til litt hjelp: http://www.solvkroken.no/ontime_tips.asp?tips_id=48 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.