Champion Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Noen som har noen brukebare fiskevann i nærheten av kristiansand. Jeg disponerer ikke bil, så det må entern være innen gå/sykkelavstand (2-3 mil) eller mulighet til å komme i nærheten med buss. Kan ta til takke med det meste, men et ørretvann som ikke er nedrent av folk hadde vært deilig. Edit: Jeg er ikke fra Sørlandet, derfor jeg ikke kjenner til noen vann her Siter
Lars Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Her har du kart over området med innmerkede fiskevann: http://www.blomsterbyen.no/images/uploads/skjema/fiskekart.pdf Fiskekort koster 200 i året. Mer info hos www.kristiansand.kommune.no Skitt fiske! Siter
Champion Skrevet 20. april 2007 Forfatter Skrevet 20. april 2007 Takk takk, det der er gull! Har du prøvd noen av vannene selv eller har en anbefaling å komme med? Begynner å bli klar for å teste den nye stanga nå.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.