JoSta Skrevet tirsdag kl 21:29 Skrevet tirsdag kl 21:29 Hei 😊. Jeg skal gå Finnmarksvidda og planlegger å gå med pulk, eller rettere sagt Parisbrett. Men bare brettet blir litt nøvert. Jeg trenger pose og drag til det, og kanskje også en liten sekk som er beregnet til å hekte på et drag. Jeg skal ikke ha med så mye, max 16-18 kilo, men kan ikke bære sekk pga vond hofte. Hvis det noen som vil dele tips og erfaringer så vil jeg være veldig takknemlig. På forhånd takk 😊
+sneakyowl Skrevet tirsdag kl 21:35 Skrevet tirsdag kl 21:35 Har du lastestrikker på brettet? Hvis du vil gjøre det veldig enkelt og rimelig er det et veldig bra IKEA-tips her for pulkbag: https://www.fjellforum.no/topic/62127-ikea-tråden-smarte-friluftsprodukter/#findComment-538567 Ellers så er Fjellpulken sine bagger ganske robuste og fine, men også relativt dyre og unødvendig tunge.
elgen Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Flere tråder her på ff om både drag og pulkposer mv. Bare søk.
jaknudsen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er godt fornøyd med todelt bag samt bedding fra Sydvang i pariserpulk. Har også hjemmesydd teltpose. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå