Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Lurer litt på å krysse vest-øst våren 2027, gitt at det mirakuløst skulle ordne seg med tillatelser. 

I den forbindelse lurer jeg på hvordan folk stort sett har navigert ? I utgangspunktet tenker jeg melkeruta Kangerlussuaq - Isortoq. 

Lages det noen form for ”bresprekk-kart“ med tilgjengelige waypoints hvert år, eller stikker hvert turfølge ut sin egen rute fortløpende mens man krysser brefallet i vest/øst?

Finnes det ferdige gpx sporfiler for hele ruta tilgjengelig? Eller lager hvert turfølge eventuelt også her sitt eget spor med pitstop innom DYE-2

Annonse
Skrevet

På ingen måte noko årleg kart over bresprekk. Er mogelegens satelittfoto ein kan finne, av varierande årgang.

Hadde eg vore deg så hadde eg prøvd å få kjøpt meg eit koordinatsett. Til dømes så trur eg det er mogleg å kjøpe eit utval tenester av til dømes Lars Ebbesen (meinar han framleis sel tenester til turgrupper), deriblant grovkoordinatar for rute. Finnavigeringa løyser ein der og då. 

Eg har gått Nansenruta lenger sør, med grove koordinatar frå Ebbesen. Skal ikkje vere skråsikker, men så langt eg har forstått er ruta mellom Kangerlussuaq - Isortoq mindre teknisk i brefall, så om ein får eit sett koordinatar som ikkje er alt for gamle så skal det truleg vere greit å løyse resten as you go (med alle atterhald om at eg ikkje har vore nett der). 

• Takk 1
Skrevet

Tusen takk for svar, da blir det en mail til selveste Ebbesen :) 

Jeg så noen skrekkinngytende bilder fra brefallet på østkysten, men det var riktig nok fra briter som krysset i August, med tilhørende bortsmelta snøbroer. 

Nansen ruta er kanskje en større opplevelse, med tilhørende historisk sus over seg, men litt dyrere logistikk?

Skrevet
Apokope skrev (7 minutter siden):

Tusen takk for svar, da blir det en mail til selveste Ebbesen :) 

Jeg så noen skrekkinngytende bilder fra brefallet på østkysten, men det var riktig nok fra briter som krysset i August, med tilhørende bortsmelta snøbroer. 

Nansen ruta er kanskje en større opplevelse, med tilhørende historisk sus over seg, men litt dyrere logistikk?

Austkysten på hausten kan eg sjå føre meg er noko meir rufsete kanskje ja.

Ja Nnasenruta er nok noko dyrare. 

Og så går ein den helst om hausten. I tillegg til at rutene er ulike (Nansenruta kortare, men noko meir teknisk og meir logistikk), er det også nokre forskjellar på hausttur og vårtur. 

Eg tenkjer at båe ruter er flotte opplevingar, og kunne godt tenke meg å gå "melkeruta" om våren ein gong. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.