+Memento mori Skrevet 2 timer siden Pålogget Skrevet 2 timer siden Jeg var på ei større samling i DNT regi, inkl overnatting i sovesal med dører som bråker, gulv som knirker, for ikke å snakke om litt kroppslige lyder - hvorav snorking 💤 normalt hører med. Et par stykker av oss hadde formstøpte ørepropper laget av Hantek, og hadde ei god natts søvn. De koster litt, men sitter utrolig godt! Jeg har brukt formstøpte ørepropper siden 2011 – og disse for søvn siden 2021. Passer for de som ikke roter bort sine ting, og som sover på steder hvor det er ulike former for støy, alt fra småfugler som står tidlig opp, blafrende telt, til hotell med fest/trafikkstøy. Har skrevet litt mer om dem på bloggen min om noen vil lese mer 👇 Hantek ørepropper Dyrt, men holder i årevis, og ei god natts søvn kan ikke måles i penger. 1 Siter
fjellræv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har selv vurdert slike etter å ha brukt sånne enkle fra biltema som jeg hadde etter jeg kjørte MC. Men da har jeg vondt i øret og det klør som faen når jeg våkner Siter
+Memento mori Skrevet 2 timer siden Pålogget Forfatter Skrevet 2 timer siden fjellræv skrev (4 minutter siden): brukt sånne enkle fra biltema som jeg hadde etter jeg kjørte MC. Men da har jeg vondt i øret og det klør som faen når jeg våkner Disse er jo etter det jeg kan skjønne mer miljøvennlig også, i stedet for bruk og kast. Bare å vaske di, og litt glidemiddel så er di som nye igjen. Ingen skumpropper kan måle seg med komforten på disse. NB, ha rene ører og sitt musestille når de støper formen! Siter
+Espen Ørud Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har valgt en annen løsning: Jeg bare lukker igjen øynene og sover. Hvor som helst, når som helst.... Siter
Mumrik Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Espen Ørud skrev (3 minutter siden): Har valgt en annen løsning: Jeg bare lukker igjen øynene og sover. Hvor som helst, når som helst.... Heldiggris! Har du lært det i forsvaret? Selv bruker jeg ofte Monsen sitt tips om papir som man tygger litt lett på før det puttes inn i øra….for ørepropper, det glemmer jeg stort sett alltid 😂 Siter
+Memento mori Skrevet 1 time siden Pålogget Forfatter Skrevet 1 time siden Espen Ørud skrev (13 minutter siden): Har valgt en annen løsning: Har også hørt at VVS skal funke bra: Valium-Vival-Stesolid 😂 Så kan du sove når og hvor som helst er du utrolig heldig! Siter
fjellræv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Memento mori skrev (13 minutter siden): Har også hørt at VVS skal funke bra: Valium-Vival-Stesolid 😂 Så kan du sove når og hvor som helst er du utrolig heldig! Synes det funker dårlig, men har noe som kan slå ut en elg i full brunst som jeg tok med da jeg skulle teste teltet når «amy» kom uten at det funka særlig hehe. Jeg fikk formstøpte øreplugger for 14-15 år siden da jeg var mekaniker men tviler på at de har formen enda 😅 Audioplus het det tror jeg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.