LivetsVatn Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli Er det noen som har erfaring ved å bruke et smalere skum-underlag under et long Wide/Large oppblåsbart liggeunderlag? Siter
Humbug Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli LivetsVatn skrev (10 minutter siden): Er det noen som har erfaring ved å bruke et smalere skum-underlag under et long Wide/Large oppblåsbart liggeunderlag? Jeg pleier å bruke et Thermarest (tror jeg - et sånt tynt, knudrete ett som er blankt på ene siden) som jeg har delt i to under det oppblåsbare under overkroppen. Hvis det blir kaldt nedenfra legger jeg det oppå det oppblåsbare. 2 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli LivetsVatn skrev (På 18.7.2025 den 20.20): Er det noen som har erfaring ved å bruke et smalere skum-underlag under et long Wide/Large oppblåsbart liggeunderlag? Ja. Men hva slags erfaring er du ute etter? Er det innvirkning på isolasjonen du er ute etter? I så fall tror jeg ingen kan svare deg på hvor mye varmere det blir om underlaget blir litt bredere. Det må jo nesten måles på laboratorie. Det er på midten underlaget blir presset mest sammen. Humbug skrev (På 18.7.2025 den 20.34): Hvis det blir kaldt nedenfra legger jeg det oppå det oppblåsbare. Støtter denne 👍 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.