Gå til innhold
  • Bli medlem

Vekt på Mammut Sapuen Hight GTX str 46 2/3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart spørsmål, men: er det noen som har Mammut Sapuen High GTX i størrelse 11.5 (46 2/3) og kunne veid ei sko og gitt meg vekten på den? Jeg har forsøkt å få tak i en mid-sko som er lettere enn Crispi-skoene mine (Skarven EVO og Besseggen 2). Har måttet forkaste La Sportiva, Salomon og Crispi Crossover Fg, de passer meg rett og slett ikke. Mammut Sapuen derimot satt som et skudd, men det virker jo som en litt tyngre sko. Gidder ikke kjøpe dem hvis de veier mer eller mindre det samme som Besseggen 2 som jeg allerede har.

Sapuen er oppgitt til 530 gram i størrelse 8.5, men det er vel gjerne med sola i ryggen, oppvind og uten lisser kanskje, og det sier jo ikke noe om hva den veier i størrelse 11.5. (Hvis man har den i 11 eller 12 isteden er det også selvsagt til hjelp)

Annonse
Skrevet
fsolsen64 skrev (3 minutter siden):

Mine er bare i str. 10,5 og veier 620 gram pr sko. Men ikke helt den størrelsen du spør om da.

Nei, men mye nærmere enn 8,5 som visstnok er referansen Mammut bruker. Takk  for svaret!

Er du forøvrig fornøyd med skoene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.