aico Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Veldig snevert og konkret tema denne gangen. Noen som vet om det finnes noe sånt på Otta? Jeg har en nært forestående fjelltur i Jotunheimen hvor utreise må kombineres med retur fra jobbreise. Jeg kommer til å pakke sånn at jeg worst case kan ta med alt til fjells, men det hadde vært behagelig å lagt igjen PC-lader, dress-skjorter o.l. i ett låsbart skap så jeg slipper å bære med meg ting som bare er i veien og drar opp vekta. Siter
Arcticpeak Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Jeg vil tro at man har oppbevaringsskap på Otta stasjon. Siter
aico Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Arcticpeak skrev (6 minutter siden): Jeg vil tro at man har oppbevaringsskap på Otta stasjon. Det er nok den heteste kandidaten ja, men det hadde vært kjekt om noen visste helt sikkert Siter
+Fjell64 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Selskapet Speed International hevder at de har oppbevaringsbokser inne på Otta stasjon: https://www.speedservices.no/no/oppbevaringsbokser-speed-locker/oppbevaringsbokser/683/otta-sentralstasjon/ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.