amd Skrevet søndag kl 17:34 Skrevet søndag kl 17:34 Eg skal til sommaren gå massiv-ruta til DNT og sove i telt. Eg har i dag eit Bergans Trysil 2p telt. Dette blafrar ein del i litt vind. Planen er å gå turen aleine. Eg kjem ellers til å bruke teltet på andre soloturar, mest på sommaren og hausten. Eg kjem på enkelte av turane til å gå med venner, so eit tomannstelt vil vere mest aktuelt. Turane vil for det meste føregå på vestlandet, Jotunheimen, Rondane, Dovre og i Trønderlag. Eg ynskjer eit telt som er lettare og meir stabilt i vind og dårleg vær. Kva telt burde eg velje? Siter
Bryggekar Skrevet i går, 08:16 Skrevet i går, 08:16 Telt er jo veldig snak og behag. Jeg foretrekker tunneltelt, og har et Ringstind 2 og kjøpte nettopp Ringstind 1UL i tillegg. Enmannsversjonen er bittelite, bare marginalt bedre plass enn i et grevlingtrekk, men det veier 1300 g og tar ingen merkbar plass i sekken. Spørsmålet er om du trenger å kunne sitte i teltet for å kokkelere eller vente på vøret, det blir kjedelig i en sånn "likkiste". Men hvis du bare skal ha teltet til å sive i, er det perfekt. Tomannsteltet er også lettere enn det du har fra før, men bare ca en halv kilo. Den vekta kan du også spare inn på smart pakking av andre ting ... Uansett er begge enkle og raske å sette opp, holder meg ikke våken i vindfullt vær, og tomannsteltet har jeg hatt i 12 år uten å klare å bruke det opp. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.