Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei! 

Finnes det et trekk man kan tre utenfor soveposen for beskyttelse mot glør og fukt osv? 

Har plan å ligge ute uten telt, men er litt redd for dunposen.. 

Takk for tips!

Annonse
Posted

Hei

Jeg sover helst under himmelen eller tarpen selv og sover ofte i dunpose, har alltid med meg jerven duken som jeg pleier å ha over soveposen som en slags beskyttelse, for en liten rast på dagtid kan jeg godt bruke duken som dyne og ta en liten pause på liggeunderlaget. 

Ett annet alternativ er denne, 

https://www.fjellsport.no/merker/mammut/mammut-grevling-emt-bison-516162?channable=01384b6964003339302d38323632d9&variantId=390-8262&utm_campaign=05. Kelkoo Shopping Promotion [all]&gad_source=1&gbraid=0AAAAACpi-kjOwIZjx1tfaEkTfbpXKw1Bu&gclid=CjwKCAiApY-7BhBjEiwAQMrrEaqDoMmNNyHuwpzRFn_GyqyXdoeO9oqR7TtPHmdWJJIpAO7lO3nmSRoCCY0QAvD_BwE

latutude

• Like 1
Posted

Det er masse du kan bruke. Søk på "Grevling til sovepose".

Eller du kan bruke en fjellduk om du er mindre redd for den enn soveposen.

Eller vår favoritt ved bål på turbog på hytta: Solid ullpledd av tettvevd type som f.eks ligner på disse: https://www.fruugonorge.com/nye-militaere-haeren-redning-stil-tung-ull-teppe/p-10420674-21929156?language=no&ac=ProductCasterAPI&asc=pmax&gad_source=1&gclid=CjwKCAiApY-7BhBjEiwAQMrrEU7VI6O31DSO5Yqdh9suT3EIfob4g_83N2-r86n1hLjEd556IOo3LxoC-2gQAvD_BwE