NomadEli Skrevet 22. juli 2024 Forfatter Skrevet 22. juli 2024 34 minutes ago, Nikolaikp said: Hvis først posen har blitt våt så tror jeg man bare må prøve å få luftet den så mye som mulig. Legg den på en stein i vinden feks eller heng den over bardunsnora på telt eller tarp👍 Anbefaler veldig invisteringen, ikke noe digg å legge seg i en søkk våt pose om kvelden.. Helt klart ! Siter
NomadEli Skrevet 22. juli 2024 Forfatter Skrevet 22. juli 2024 36 minutes ago, KS10 said: Pakk soveposen i sekken om mulig, i vanntett trekk. Sea to summit blant annet har trekk/pakkposer som egner seg. Ellers vil jeg anbefale å kjøpe et brettbart skumunderlag med lukket cellestruktur først som sist (typ thermarest z lite). Bare fordeler med denne typen. Lettere å pakke ut/sammen og trekker null vann. Vil du ha en billig utgave av z-lite kan jeg gå god for Robens zigzag slumber/slumber pro. God tur! Må si jeg elsker bergans extreme, men er fordel med litt lettere liggeunderlag som også er 100% vanntett da. Så blir nok en slik en etterhvert ! Siter
+sneakyowl Skrevet 23. juli 2024 Pålogget Skrevet 23. juli 2024 (endret) Mountainking skrev (20 timer siden): Må si jeg elsker bergans extreme, men er fordel med litt lettere liggeunderlag som også er 100% vanntett da. Så blir nok en slik en etterhvert ! Vanntett er en ting, men Z Lite har mange groper i seg som også kan være glade i å holde på vann. Det tar ikke så lang tid å riste og lufte det tørt, men verdt å være klar over. Jeg bruker det nevnte Therm A Rest trekket på mitt Z Lite også. Endret 23. juli 2024 av sneakyowl Siter
NomadEli Skrevet 23. juli 2024 Forfatter Skrevet 23. juli 2024 1 hour ago, sneakyowl said: Vanntett er en ting, men Z Lite har mange groper i seg som også kan være glade i å holde på vann. Det tar ikke så lang tid å riste og lufte det tørt, men verdt å være klar over. Jeg bruker det nevnte Therm A Rest trekket på mitt Z Lite også. Høres perfekt ut. Takk 😊 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.