Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har erfaring med Urberg 2-person Dome Tent G3?


Bjerknez

Anbefalte innlegg

Jeg har jo allerede kjøpt dette teltet samt testet det på plenen, men det kom aldri noe regn de to ukene det sto oppe og det måtte tas ned igjen grunnet plenklipp. Derfor lurer jeg på om det er noen her inne med litt mer erfaring med dette teltet i regnvær og ellers som kan komme med noen tilbakemeldinger, slik at jeg er forberedt på evt svakheter når sommerferien begynner og det faktisk skal brukes. 

Målet er å bruke teltet vår/sommer/høst med hovedvekt på sommer i temperaturer godt over 0 grader i lavlandet og kanskje en og annen tur på en av vestlandsfjellene i godvær.

Her er vertfall noen bilder før jeg måtte ta det ned igjen:

IMG_0524.thumb.JPG.e56d1aad28bcbe8c59f538179ed93855.JPG

IMG_0526.thumb.JPG.5bafb5e5159f060edb24e3eca497ede0.JPG

IMG_0527.thumb.JPG.ff5d98d46c9edb8c59305e177e6bf240.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd to andre Urberg telt, helt greie bare sjekk at alle sømmene er tapet. Litt slurv på kvalitetskontrollen sammenlignet med Sydvang/Helsport/Barents men fungerer fint til normalt friluftsliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det sikkert bra satser vi på. Jeg har jo også lest om folk her inne som har hatt dyre Hilleberg telt som har lekt vann så derfor satt det litt langt inne å bruke mye penger på en duk som trolig ikke var noe bedre med tanke på vannlekasje. 

Teltet vil uansett stort sett blir brukt sommerstid i fint vær, men klart blir det regn en natt så vil jeg jo nødig vokne opp til syndefloden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.