Gå til innhold
  • Bli medlem

Big Agnes Skyline UL chair


Strilaliv

Anbefalte innlegg

Er det nokon som har erfaring med Big Agnes Skyline UL chair? Og gjerne samanlikna med Helinox zero og/eller one.

 

Den skrale kroppen treng plutselig litt meir komfort med på tur... 

Eg har både chairkit og sitteplate med rygg, men treng rett og slett få kroppen litt opp frå bakken når eg sit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Strilaliv skrev (1 time siden):

Er det nokon som har erfaring med Big Agnes Skyline UL chair? Og gjerne samanlikna med Helinox zero og/eller one.

 

Den skrale kroppen treng plutselig litt meir komfort med på tur... 

Eg har både chairkit og sitteplate med rygg, men treng rett og slett få kroppen litt opp frå bakken når eg sit.

Jeg har ikke den, men jeg har både helinox one og ground chair, og prøvd zero.

One har best komfort, groundchair kommer etterpå (og er samtidig lav nok til bruk i telt/fortelt). Zero hadde dårligst komfort. Men alle er gode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar @Marius Engelsen.

Groundchair er heilt uaktuell rett og slett fordi han er for lav. Grunnen til at eg lurer på Big Agnes er sitjehøgda, er vel 10 cm høgare enn one og zero og vekta kan samaliknast med one. Eg har gått hen og fått artrose i begge hoftene så plutselig treng eg litt meir komfort på tur for å klara slappa av når eg sit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strilaliv skrev (1 time siden):

Takk for svar @Marius Engelsen.

Groundchair er heilt uaktuell rett og slett fordi han er for lav. Grunnen til at eg lurer på Big Agnes er sitjehøgda, er vel 10 cm høgare enn one og zero og vekta kan samaliknast med one. Eg har gått hen og fått artrose i begge hoftene så plutselig treng eg litt meir komfort på tur for å klara slappa av når eg sit. 

Da kommer du til å sette pris på en stol. Chairkit er ganske elendig i forhold ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eg kjøpte Big Agnes frå Ultralight Outdoorgear. Prøvesat ein Heilnox one og var ikkje heilt overbevist, men kjøpte Skyline UL utan å ha prøvd fyrst.

Og er så fornøygd! Kroppen min, som trass alt har bestemt seg for å bli 75 år gamal til trass for at eg ikkje har dinga 50 enno, er så glad for at eg brukte ein heil masse pengar på dette. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.