Gå til innhold
  • Bli medlem

"Tilrettelegging".


Nikke

Anbefalte innlegg

Annonse
Karita skrev (6 minutter siden):

Tenk om alle som er opptatt av naturen protesterte mot milevis av sykkelveier og turstier bygd med gravemaskin og med dekke av singel i ellers urørt natur. 

Ser ikke helt hvorfor de lager stier så breie som bilveier, men pdas syns jeg det er bra at det tilrettelegges for at flere kan komme seg ut i naturen. Enten det nå er rullestolbrukere eller andre mindre rørlige grupper, familier med barnevogner og andre. En oppbygd sti vil vel også kunne skåne naturen om det er snakk om populære utfartsområder der mange ellers ville tråkket sin egen vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Todelt her. 

Fint at folk i f.eks rullestol og med barnevogn kan komme seg ut på noe litt mer spenstig en runde rundt Sognsvann (for lokalkjente), men man må sette en grense. 

Selv synes jeg f.eks trappelegginga opp til Gaustoppen gjør at fjellfølelsen blir litt borte. Og jeg er motstander av å bygge ut veier i Marka, kun for syklingens del. Er jo ikke noe bra med for hoggst, ,men det må vel til på sett og vis fra tid til annen, og da blir det jo veier som en konsekvens av det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.