valdres i mitt hjerte Skrevet 11. april 2021 Skrevet 11. april 2021 Jeg har kjøpt en garmin instinct solar pulsklokke, den har fungert helt bra før siste oppdateringen på iPhonen. Noen som vet hva det kan komme av eller vet hvordan jeg får ordnet det? Siter
valdres i mitt hjerte Skrevet 11. april 2021 Forfatter Skrevet 11. april 2021 Det står at klokken er tilkoblet på appen garmin Connect, klokken finner også mobilen når jeg trykker på Finn min mobil, men ikke noe annet virker på appen Siter
Mathias Næss Skrevet 14. april 2021 Skrevet 14. april 2021 Har innimellom hatt lignende problem med min Fenix 5 Plus, det har for min del løst seg bare ved å skru av og på bluetooth på telefonen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.