Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Bytte topphatt på Varanger 8-10 camp

Anbefalte innlegg

Jeg var i kontakt med Helsport for å få kjøpe en ny topphatt til min Varanger 8-10 camp etter at jeg hadde brent den originale. 

Ble enig med en hyggelig dame hvilken topphatt jeg skulle kjøpe fra hjemmesiden til Helsport

(Logg inn for å se skjult innhold)

Siden min lavvo har innvendig regulering valgte jeg produktet «Topphatt 8-10, innvendig regulering»

Til min store overraskelse var det en lang pakke som kom i posten. Topphatt med spiler? Jeg har ikke spiler i den originale topphatten. Noen som vet hva jeg bør velge for å få en topphatt uten spiler, men MED innvendig regulering?

EC8178A3-62DA-4886-8C24-FD1BE6423293.jpeg

F6FD8A23-9574-4A4C-A376-CA2D1A581883.jpeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av johisa
      Har kommet frem til at dette teltet passer mitt behov. Lurer på om noen har erfaringer på godt og vondt med teltet før jeg slår til?er det en sikker vinner? Alternativt ligner jo lofoten ganske mye, da litt dyrere. Takk for svar
    • Av Elisabeth.nh
      Heisann!
      Jeg er på utkikk etter nytt telt. Har allerede et billig, tyngre et for 2 pers uten fortelt (3,1kg).
      Det jeg ser etter er et helårstelt, eller et som tåler 3 sesonger (i vindfulle deler av nordnorge) og gode forhold på vinteren. Det må være lett (jeg skal gå mye på tur alene og kan ikke fordele vekten). Teltet bør også være for 2 pers. Ønsker grei størrelse på fortelt slik at bagasje tar mindre plass i innertelt og for matlaging innendørs (unngå dårlig vær eller heftige myggangrep. 
      Jeg har funnet to telt som ser helt perfekte ut: Fjällräven abisko shape 2 og abisko lite 2. 
      Problemet er at jeg ikke vet om jeg bør gå for fjällräven... Det virker ikke som at de har særlig god service på telt, og garantien varer i 2 år. Helsport er drømmemerket med god service og garanti, men finner ikke noe passende telt fra dem...
      Noen som har noen tips å gi? Bør jeg henge meg opp i service og garanti? Noen som har erfaring mef fjällräven?

Tusen hjertelig takk for svar!

• Av Flemmingss
      Hei.

Fikk meg en  Rago Pro Down X-Trem vinterdunpose til jul og hadde natt til i dag 03.01 min første natt i den.
      På morgenen merket jeg at flere dun hadde kommet ut av posen. 
      Er dette normalt på en slik pose, eller noe som må repareres?
      Jeg vil ikke ende opp med en pose tom av dun, spesielt ikke når den er såpass kostbar som denne er.

Jeg har lagt ved noen bilder av dunene
      Har også mailet Helsport for å høre hva dem mener.

• Av Franke
      Helsport Lavvo ovn:
      Slenger ut mitt inntrykk av lavvo ovn.
      Tungt, men jaggu er det deilig å kunne lage mat, både oppå og inni, holde seg varm, eller veldig varm ( alt ettersom hvordan du fyrer), mulighet for å tørke våte klær og unngår at det blir klamt og fuktig inne.
      Denne investeringen angrer jeg ikke et sekund på. 
      - tungt, ca 15 kilo 
      -stort volum
      - noe kostbart

+ alt er glemt når den er varm og vi sitter i
      bar overkropp, med taco i hånden😊

Terningkast: 
      vekt: 3 av 6
      volum:3 av 6
      komfort:6 av 6
      pris:5 av 6

(edit: Bruk en klosett kost til rengjøring, puttes inn i et pipe element.)

Noen bilder lånt fra Helsport sine sider.

• Av finnemarkspeider
      Er det noen som vet noe om dette teltet? Spurte Helsport og dem hadde ikke noe informasjon

Tenkte på når de ble produsert

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.