Gå til innhold
  • Bli medlem

Nedhogget skau, Drammensmarka/Konnerud


Tittei

Anbefalte innlegg

Gikk meg en tur ved Årbogen området i dag. Egentlig på let etter noen åpne plasser som vi etterhvert kan slå opp telt. Men det jeg fant var bare nedhogd skog. Ingen klage på det, jeg vet det er nødvendig og det har også sin sjarm. Men det er ikke så godt å ligge i telt på dette, derfor lurte jeg på om jeg kan finne om det er nedhogd eller ei på noe vis? Jeg bor ved Årbogen, men vil gjerne forske ut Åsen/Konnerud siden også i tillegg til Finnemarka. 

Tydelig at jeg ikke har flaks med mine turer. Virker som «alle» bare kan ta sekken på ryggen så finner de et fint sted ved et vann eller en topp, mens jeg finner aldri noe. Prøver å gå litt ut av stiene også, men lykkes tydeligvis ikke likevel. Kart ser ikke ut til å hjelpe meg så veldig. Jeg må trene veldig mye mer på det. Slike steder som Knabben ect er ikke aktuelt i disse coronatider. Tåler å se folk, men vil gjerne unngå å telte midt på stien liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.