Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Lydløs slukskrin

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
nesning skrev (På 1.4.2020 den 20.16):

Slukskrinet mitt er stappfull. Den er passe stor (eller liten) slik at den passer i lomma til fjellbuksa. Jeg liker å gå langs vannet, helst rundt der jeg fisker. Det blir fort noen kilometer. Så skramler det skikkelig i buksa (slukskrinet mener jeg). I tillegg mister slukene lakken. Irriterende. Så tok jeg litt skummateriale og tapetkniv. Nå ligger slukene pent i skrinet uten å lage rabalder. Oversiktlig er det og. Pluss at jeg måtte slanke innholdet. image.thumb.jpeg.e944de3a343483a3036807909bf913ee.jpegimage.thumb.jpeg.4981ad5a4ce0c40dc8566a5ba49f87cf.jpeg

Hei hvorfor har du byttet ut treble krokene

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Peroed skrev (På 20.5.2020 den 17.45):

Hei hvorfor har du byttet ut treble krokene

Det er mindre sjanse for at slukene setter seg fast. Slik er tapstallet i løpet av en sesong mye mindre. Jeg er ganske sikker på at det ikke blir særlig mindre med fisk pga. det heller.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.