Kim 1 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Egentlig en grå lørdag, sludd og tåke i Trondheim om morgenen. Vi kjørte en tur til Oppdal og fikk med oss litt sol og lys. Lett tur opp på Almannberget, med flott utsikt utover Oppdal med sine uberørte fjellsider Snøen kommer sakte men sikkert.... Bilder på Bergtatt. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Lyngve 5 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Kim har du noensinne tatt en "frihelg" fra fjellheimen. Jeg skjønner ikke hvordan du får tid til alt dette her, og skaffer overskudd til å reise langt og gå på fjellturer hver eneste helg. Bare litt misunnelig Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kim 1 Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Kim har du noensinne tatt en "frihelg" fra fjellheimen. Jeg skjønner ikke hvordan du får tid til alt dette her, og skaffer overskudd til å reise langt og gå på fjellturer hver eneste helg. Bare litt misunnelig Jo det blir helger uten turer også... Men jeg prøver å komme meg litt ut i fjellet innimellom. Jeg vet hvor mye gevinst som ligger i slike turer. Nå er det bare dagsturer det har vært snakk om i det siste da, og Oppdal ligger tross alt bare 1,5 time unna Trondheim Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.