Gå til innhold
  • Bli medlem

Moosejaw.com


Shaug

Anbefalte innlegg

Bestillte noen produkt ifra moosejaw forleden, men fikk litt problemer med betalingen. Dvs den gikk ikke gjennom..

Fikk opp en melding på skjermen at når jeg betalte med VISA for første gang så måtte jeg ringe banken min og få en slik confirmation-code på transaksjonen eller noe som jeg skulle maile til de. Ringte banken min og de skjønnte ingenting, hehe. Så det jeg no lurer på er om dette gjelder www.altrec.com og andre weshopper.

Vet ikke hvordan jeg skal takle dette.. Finner ikke de produktene jeg skal ha andre plasser enn hos moosejaw til den prisen.

Det er snakk om en Arcteryx Bora 80 sekk og en Arcteryx Alpha SL jakke.

Noen som har vært borti noe lignende før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja.. tror jeg har vært borti noe lignende før. De belaster kortet ditt med 1 dollar og så må du vente til du får kontoutskriften fra banken (eller nettbank helst) og skrive opp Confirmation code i registreringen (den står på kontoutskriften). Deretter får du igjen den ene dollaren ved bestillingen.

Tror du slipper dette ved annet kredittkort enn Visa men ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte lørdag et telt på moosejaws, og havnet i samme situasjon som deg. Men jeg sendte en mail til dem om beløpet som var trukket av dem, i tillegg til spørsmål om hva de egentlig trengte av info, og de svarte at alt var ok, "and have an incredible day!". Hvis de trengte mer enn beløpet som de trakk (skal være et tilfeldig beløp) så skjedde det isåfall automatisk. Håper du får ordnet det også for moosejaws virker som en virkelig bra nettbutikk.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme da jeg kjøpte jakke på rei.com

Saksgang og årsak:år de trekker et tilfeldig beløp (oppgis spesifikt, og blandes ikke i summen av det du handler) - du må på en eller annen måte sjekke kontoutskriften (som kun du skal ha tilgang til), og så gi tilbakemelding per mail hvor mye de har trukket (gå inn på nettbanken, fort gjort å sjekke hvor mye de har trukket.

Dette for å unngå at folk bestiller til andre for moro skyld, o.l., antar jeg.

Lensmannen i Sauda ble jo ringt opp og gratulert med at han hadde fått tilslag på hesten han hadde bydd på på auksjon, takket være en vittigper i bygda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket kontoutskriften min.. Er ingenting som er trukket derfra. Og no er ordren min slettet fra moosejaw.

Skal jeg bare legge inne enda en ordre? Kan bli skummelt å legge inn mange ordrer så plutselig sitter jeg her med 3sekker og 3jakker og 15000 mindre på kontoen :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har bestilt mye fra Moosejaw de siste årene.

Totalt rundt 20 bestillinger.

Leveringstiden varierer mye.

Estimatene på websidene kan man ikke stole helt på.

De har flere varehus/butikker og samler varene på et sted før de sender til Norge.

Ofte går det en ukes tid før de sender varene hvis du bestiller flere varer.

Den desidert raskeste leverandøren er www.altrec.com , de opererer kun på nettet

og sender varene samme dag.

Bestill på mandag, få varene levert i Norge på onsdag.

Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.