GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Hardangervidda, Holken 2018

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Takk for det.

NÄr det gjelder teltet hans sÄ husker jeg ikke hvilket merke, men han svarer vel selv nÄr han logger seg pÄ FF.

Skrevet

Jeg har Dovrefjell Vidda tunneltelt 3p. og det var en skikkelig fin tur synes jeg. Min fÞrste pÄ fjellet og det skal ikke bli den siste hvis helsa holder,dette ga mersmak. Takk for opplevelsen Rayun

• Liker 5
Skrevet

IMG_6470.thumb.JPG.4077edaad240f5136b1b130625bf9c07.JPG

Takk for en flott film uten for mye musikk, passet fint Ă„ kaste over pĂ„ tv'en fra paden en sĂžndagsmorgen. 👍

@Turvenn hvis du slakker bardunene pÄ barduneringsflaka, og strammer opp teltet bedre, sÄ stÄr teltet bedre. Hvis du strammer barduneringsflaka for mye mister teltet litt fasong, og ytterduk og innerduk kommer lettere i kontakt med hverandre, etter min erfaring. 

• Liker 3
Skrevet
22 timer siden, rayun skrev:

Årets siste tur til Vikbekkfjell gikk av stabelen den siste uka det var mulig Ă„ kjĂžpe fiskekort for dette omrĂ„det. I deilig sensommervĂŠr legger min gode nabo og jeg i vei mot Holken helt Ăžst pĂ„ vidda.

Lit salt i sÄret.  men bortsett fra det - godt Ä se Holken igjen

• Liker 3
Skrevet

Beklager det @Tom42 og ja, jeg tenkte faktisk pĂ„ det nĂ„r jeg la ut filmenđŸ˜„Â 

Det var naboens fĂžrste tur i dette omrĂ„det og nĂ„r vi satt der med kaffikoppen pekte jeg over og fortalte om vĂ„rt fĂžrste mĂžte der borte pÄ Toms plass. Gode minner gamle venn.😄

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, rayun skrev:

Beklager det @Tom42 og ja, jeg tenkte faktisk pĂ„ det nĂ„r jeg la ut filmenđŸ˜„Â 

Det var naboens fĂžrste tur i dette omrĂ„det og nĂ„r vi satt der med kaffikoppen pekte jeg over og fortalte om vĂ„rt fĂžrste mĂžte der borte pÄ Toms plass. Gode minner gamle venn.😄

Ingen ting Ä beklage.  Det var bare en spÞk.  men kanskje til neste Ät

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Kjetil E. skrev:

Ser ut til at herrene @rayun og @Turvenn har hatt en fin tur..

Takker for viedeo'n

Ja helt klart, vi hadde en veldig fin tur. Og i mitt hjerte er aldri Vikbekkfjell feil og nÄr det helt pÄ tampen av sesongen ble lovlig Ä fyre primus igjen var det bare Ä hive sekken pÄ ryggen. 

• Liker 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.