GĂ„ til innhold
Dutton

Gaukhei, josephsbu, bortelid 🐟

Anbefalte innlegg

God kveld! 

Meg, min hund og vår gode venn Alex skal på fjellet 26.07 - 29.07.  Vi skal gå fra bortelid - Gaukhei - josephsbu - bortelid. Det vi lurer på er om noen vet om noen gode fiskevann i området rundt disse plassene? Er mange vann rundt områdene vi kommer til å campe og vi har alle 3 masse energi til å bevege oss litt ekstra om det betyr bra fiske. 

Håper noen har noe å komme med, eventuelt fangst rapport med bilde ☺️ 

- Steffen 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
1 time siden, Dutton skrev:

God kveld! 

Meg, min hund og vår gode venn Alex skal på fjellet 26.07 - 29.06. Vi skal gå fra bortelid - Gaukhei - josephsbu - bortelid. 

338 dager i strekk på den runden? Nesten 113 runder sammenhengende! Mulig for mye fisk da 🤪

(Sorry- kunne ikke dy meg)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

I Gaukheivatnet skal det være fin fisk.  Jeg skal en tur i noe av samme området i September. Du må gjerne legge igjen en rapport når du har vert på tur.

Ståle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av fant
      Jeg flyr til Alta i begynnelsen av august. Endelig skal jeg prÞve fisket i Finnmark. Har avgrenset alternativene til to nÄ. Men hvilket skal jeg velge? Vest for Stabbursdalen  eller Sennalandet? Ørret og rÞye er like bra, fiske i elv er moro, men ikke nÞdvendig. Noen som er kjent?
    • Av Karl Aage Kaald
      Hei. jeg og en kamerat har tenkt Ă„ ta en lengre fisketur i bĂžrgefjell i sommer.
      vurderer Ä dra med kano, fra namsvatnet opp storfossen Ä videre til jengelvatnet. inn til lille kjukkelvaten kansje videre til storkjukkelvatnet.  bruke noen av disse vannene som base.
      er det mulig Ä drasse pÄ kano opp dit. eller blir det mer slit enn morro. (vi er to karer som synes slit er litt morro)
      hvordan er fisket i bÞrgefjell?hvilket vann har det beste ryktet pÄ at det er stor fisk?
      hilsen 2stk dumme trþndere😊
    • Av Glitre
      Hei.
      Jeg lurer pÄ hva dere mener er beste fiske metode i Femundsmarka pÄ hÞsten. Skal kose meg der 3 uker nÄ i september.  Mark og dupp rett og slett har jeg kanskje tenkt... noen tanker? 
      Jeg er forĂžvrig klar over hvor det ikke er lov Ă„ fiske fra 1. Sep 👍
    • Av fant
      Hei jeg synes dette ser ut som et fint omrÄde og tenker meg opp dit i begynnelsen av august.
      Vet du noe om fiskebestander, fiskekort og lignende sÄ setter jeg veldig pris pÄ noen tips.
    • Av Yngrav
      Hei! Skal pÄ tur til Finnmark, anarjohka i slutten av juli! Og lurer derfor pÄ hvilke fluer og sluker mÄÄÄÄÄÄ jeg ha med!?.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.