Populært innlegg +Memento mori Skrevet 26. mars 2018 Populært innlegg Skrevet 26. mars 2018 Jeg hadde 10 års jubileum som bruker av forumet i slutten av januar. Min tid her startet med brukernavnet "Radiosugge". Det går litt i bølger, hvor mye jeg deltar, men har mye glede av tiden jeg bruker her inne. Prøver å bidra på det jeg kan som er telt, primus og turrapporter. Legger ofte litt tid i hver post, med bilder og linker, slik at de skal bli best mulig å bruke. Har enda ikke lært forskjellen på og og å, og det har gått fint i 10 år........😂 Så selv med litt skrivefeil er budskapet det viktigste for meg. Mitt brukernavn i dag Momento Mori - brukes i betydning - husk å leve idag, for en dag skal du dø. De røde L'en i avataren går på at vi må aldri slutte å lære, og at vi er i en evig læringsprosess. Legger ved mitt første bilde her på forumet (laget det stort for anledningen) fra 10 juni 2008 (alt var lite for 10 år siden. Det er tatt på Hole kommunes høyeste topp - Mørkreisåsen. Ser at sekken og klokka jeg brukte i går er den samme.... Mitt første innlegg var dette: "Jeg kjøpe meg en Fjellpulken Veteran i ekspedisjonsmodell, med stivt ekspedisjonsdrag og ekspedisjons-sele. Dyrt -men du verden for en gjennomtenkt løsning. Mange fester i stål, surrestropper. Meier som enkelt kan byttes ut. Det eneste jeg har og bemerke er at det ikke var noe foring inne i pulken - der er det mye nagler. Kjøpte et 10 mm billig liggunderlag som jeg tilpasset. Veldig godt fornøyd så langt. Håper det blir den siste pulken jeg skal kjøpe. Den er sikkert ikke vanskelig og selge hvis jeg vil bytte heller." Det ble ikke den siste pulken jeg kjøpte....... Takk til både brukere, og de som driver forumet. 14 2
Phoney Skrevet 26. mars 2018 Skrevet 26. mars 2018 ... og der fikk jeg forklaringen på hvor Radiosugge var blitt av 3
+Memento mori Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Skrevet 26. mars 2018 5 minutter siden, Phoney skrev: .. og der fikk jeg forklaringen på hvor Radiosugge var blitt av Jeg holder også på med en Militær kommandobil som kalles «Sugge» eller tp21/Raptg915. 1
Kjellis Skrevet 26. mars 2018 Skrevet 26. mars 2018 Gratulerer med 10 år😊 Selv hadde jeg 10 år her inne sist høst, så Radiosugge er en bruker jeg husker 😊 1
Gjest Turlyst Skrevet 26. mars 2018 Skrevet 26. mars 2018 Gratulerer! Husker denne "Never trust a man in new shiny gear! Har byttet ut alt selv så jeg føler meg litt truffet
tubbs Skrevet 26. mars 2018 Skrevet 26. mars 2018 10 minutter siden, Jan@ skrev: Gratulerer! Husker denne "Never trust a man in new shiny gear! Har byttet ut alt selv så jeg føler meg litt truffet #metoo Kansje fordelen med å bli så gammal at økonomien er grei med unntak av tannlegeregninger, treg mage og må opp og tisse på natta? 2
Gjest Turlyst Skrevet 26. mars 2018 Skrevet 26. mars 2018 2 minutter siden, tubbs skrev: #metoo Kansje fordelen med å bli så gammal at økonomien er grei med unntak av tannlegeregninger, treg mage og må opp og tisse på natta? Enig! Ingen aldre med bare fordeler. Det gjelder å ta tak i fordelene, samt unngå å grave seg ned i eventualiteter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå