GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har La Sportiva Tx 4 W's Fjord? Veldig usikker pĂ„ hvilken stĂžrrelse jeg skal bestille pĂ„ fjellsportđŸ€” en omtaler de som helt greie i stĂžrrelse, andre sier de er hĂ„plĂžse mtp stĂžrrelse.. 

Annonse
Skrevet
10 minutter siden, JanneK skrev:

Noen som har La Sportiva Tx 4 W's Fjord? Veldig usikker pĂ„ hvilken stĂžrrelse jeg skal bestille pĂ„ fjellsportđŸ€” en omtaler de som helt greie i stĂžrrelse, andre sier de er hĂ„plĂžse mtp stĂžrrelse.. 

Eg har ikkje den modellen, men generelt mÄ eg opp ein halv til ein storleik i La Sportiva, med unntak av klatresko.

• Liker 1
Skrevet

Bruker alt fra 38-39,5 avhengig av type, de ser «runde» ut i formen. kun vj sarva og alfa fjellskomodell jeg mÄtte opp i 39,5 pÄ, sÄ landa vel pÄ 39,5 som uansett er den stÞrste jeg har hatt i noe som helst merke:)

Skrevet
11 timer siden, JanneK skrev:

Bruker alt fra 38-39,5 avhengig av type, de ser «runde» ut i formen. kun vj sarva og alfa fjellskomodell jeg mÄtte opp i 39,5 pÄ, sÄ landa vel pÄ 39,5 som uansett er den stÞrste jeg har hatt i noe som helst merke:)

Eg ser at desse minner veldig om Hyper, som eg har hatt. Der blei faktisk 39,5 litt stort til meg, eg brukar 38,5 til vanleg. Eg burde hatt 39.

• Liker 1
Skrevet

Dersom det er gratis retur bestiller du to par og returnerer det som ikke passer. Da slipper du i etterkant Ä lure pÄ om du _egentlig_ skulle hatt en anna stÞrrelse.

Skrevet

SkuffđŸ˜± vingla litt pĂ„ de andre produktene(er jo -25% nĂ„) spesielt mellom exped og sea to summit comfort underlag- og skulle gĂ„ inn og bestille nĂ„,,,fjellsport har flytta skoene fra outlet og over pĂ„ vanlig pris😭. Noen som har opplevd lignende tidligere?? Outlet produkter er jo outlet vel?!?

Skrevet
1 time siden, JanneK skrev:

SkuffđŸ˜± vingla litt pĂ„ de andre produktene(er jo -25% nĂ„) spesielt mellom exped og sea to summit comfort underlag- og skulle gĂ„ inn og bestille nĂ„,,,fjellsport har flytta skoene fra outlet og over pĂ„ vanlig pris😭. Noen som har opplevd lignende tidligere?? Outlet produkter er jo outlet vel?!?

Hm. Ja eg synes at outlet er outlet og tidsavgrensa tilbud er tilbud. Send dei ein e-post?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja sendte mail igĂ„r med at jeg hĂ„pte det var en feil:) enda mer merkelig er at de nĂ„ er til outletprisen om en sĂžker merket, men da jeg skulle bestille de og klikka pĂ„ skoene spratt prisen opp gitt, skvatt nesten😅 

Endret av JanneK
Skrevet
9 minutter siden, JanneK skrev:

Ja sendte mail igĂ„r med at jeg hĂ„pte det var en feil:) enda mer merkelig er at de nĂ„ er til outletprisen om en sĂžker merket, men da jeg skulle bestille de og klikka pĂ„ skoene spratt prisen opp gitt, skvatt nesten😅 

JÞss! 

• 1 mĂ„ned senere...
Skrevet

Historien om skoene endte godt, de var for meg optimale i stĂžrrelsen og meget behagelige pĂ„đŸ‘đŸŒ GĂ„tt med de pĂ„ slushfĂžre etter piggskoene er satt bort, fĂžrsteinntrykket er at de kjennes stĂždig og solid, ikke blitt blaut selv om jeg stort sett trasker rett gjennom det meste!  Gledes til vĂ„rturer med de pĂ„ beinađŸŒ±

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.