Gå til innhold
  • Bli medlem

En merkelig sykkelopplevelse


Marcus

Anbefalte innlegg

For et par dager siden opplevde jeg noe rart da jeg skulle sykle til byen. Omtrent på halvvegen ble sykkelen svært ubehagelig å bruke. Det vil si, den fortsatte å rulle, men det gikk saktere og bakhjulet begynte å si svopp-svopp. Dessuten dunket det skikkelig ved passering av fartsdumper og fortauskanter. Jeg syklet noen kilometer videre, men det hele endte med at dekket vrengte seg av felgen og kjørte seg fast. Så jeg måtte bare sette fra meg sykkelen, og komme med bil og hente den senere. Nå er jeg interessert i å finne ut hvordan jeg kan løse dette problemet. Hvis jeg ikke klarer det, drar jeg til sportsforretningen hvor jeg kjøpte sykkelen for syv år siden, og krever heving av kjøpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? :D

Hvilket problem skal du løse - at du (antageligvis) har sprengt dekket ditt, at du måtte komme og hente det med bil, eller å prøve å heve et sykkelkjøp syv år etter?

(Du tuller nå, sant?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til reperatøren og be dem fikse det. Subsidiært kan du kjøpe en ny sykkel. Anbefaler en slik jeg kjøpte, som ventet hele 10 timer fra den rullet ut av butikken til den begynte med rare lyder og tvilsomme girtilstander.

Ja, en slik sykkel har jeg lyst på. Høres ut som du har grunn til å klage til butikken da.

Det blir nok ikke lenge til jeg kjøper ny sykkel uansett. Har litt lyst på en Trek 1200 treningsracer, men får se hva jeg kommer over. I mellomtiden har jeg tenkt å stappe det gamle dekket fullt med løv og mose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.