tklami Skrevet 22. januar 2017 Skrevet 22. januar 2017 Når søndagen er grå og tåka ligger tett, så kan en begynne å forberede sommeren litt med fluebinding. Fin inneaktivitet på en dag som dette 7
whistler Skrevet 22. januar 2017 Skrevet 22. januar 2017 Ingen dum aktivitet. Selv sitter jeg i sofaen, ser ut på grønn plen og tåke, syntes litt synd på meg selv og leser meg dum på Tore Qvenilds Fiskeguide for Hardangervidda. Selvpining på høyt nivå. 1
tklami Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Skrevet 22. januar 2017 11 minutes ago, whistler said: Ingen dum aktivitet. Selv sitter jeg i sofaen, ser ut på grønn plen og tåke, syntes litt synd på meg selv og leser meg dum på Tore Qvenilds Fiskeguide for Hardangervidda. Selvpining på høyt nivå. Den boka ligger klar i hylla for min del og, leste den for et år siden, men skal nok gjennomgås en gang til i løpet av vinteren. Jeg syns det er veldig tidlig å begynne å tenke på sommeraktiviteter nå som vinteraktiviteter egentlig skulle stått på programmet. Men men, da blir det selvpining som du sier
josteink Skrevet 23. januar 2017 Skrevet 23. januar 2017 18 timer siden, whistler skrev: Ingen dum aktivitet. Selv sitter jeg i sofaen, ser ut på grønn plen og tåke, syntes litt synd på meg selv og leser meg dum på Tore Qvenilds Fiskeguide for Hardangervidda. Selvpining på høyt nivå. Ei flott bok som bør lesast i lag med kart. 2
Frilufta Skrevet 26. januar 2017 Skrevet 26. januar 2017 Jeg har ikke begynt å oppdatere flueboksene helt enda, men det er nok å bruke vinteren på: 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå