Gå til innhold
inger

sovepose junior og dame

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har Helsport Alta damepose men synes denne er for kald når det er -0-2 grader ute. Jentungen på 6-år har bergans kid comfortpose som jeg også tror er litt i kaldeste laget til denne temperaturen, men hun klaget ikke. Jeg vurdere og kjøpe ny pose til meg selv og la 6 åringen overta dameposen. men dilemmaet er jentungen på 3 år om hun skal overta bergans juniorposen til søsteren eller ansaffe en ny juniorpose med høyere komfort temp. vi ønsker og ha mulighet å campe ute alle sesongene. Har dere noen inspill på anbefaling av pose? 

Endret av inger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til barn så vil jeg anbefale å ha "vanlige" barneposer som er tredd nedi en "vanlig" voksenpose. På denne måten har barna det varmt og godt og de voksne slipper å kjøpe dedikerte vinterposer til barna, som koster skjorta og de vokser ut av de på null komma niks.

Vi gjorde det slik som dette denne helga. Og våre tvillinger på 6 år sov godt og varmt i teltet i minus 18 grader :) (Selvfølgelig med ullklær på seg i tillegg.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Skitt Fiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.