Nils-Kristian Brubakk Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 Hei! Er på leting etter de gode gamle RSP-boksene, som etter min mening er den beste turproviant en kan få. Er dette mulig å få tak i lengre? Evt. tips til leting av dette Det kan sikkert diskuteres mye om RSP¨n, men trenger noen bokser..
fraVaranger Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 synes persjonlig at snurring smaker bedre:)
jenspetter Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 Forsvaret har solgt ut alt de hadde på lager så vidt jeg kjenner til. Det ble solgt pallevis da Forsvarets Avhendingsprosjektet startet. Jeg antar at de som kjøpte vokter disse boksene som om det var gull Selv sitter jeg med ganske mange fra 73-årgangen Snurring eller Turistproviant er gode erstatninger.
Nils-Kristian Brubakk Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Skrevet 26. januar 2016 53 minutter siden, jenspetter skrev: Forsvaret har solgt ut alt de hadde på lager så vidt jeg kjenner til. Det ble solgt pallevis da Forsvarets Avhendingsprosjektet startet. Jeg antar at de som kjøpte vokter disse boksene som om det var gull Selv sitter jeg med ganske mange fra 73-årgangen Snurring eller Turistproviant er gode erstatninger. Var det jeg fryktet.. Men skal se om det er eller anner som selger sine bokser Personlig syns jeg 67 er best! Turistproviant er nesten maken, men ikke samme stemning over boksen!
Chrisp Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 Det er en kar i Oslo som har 20 bokser på finn.no
Veidemannsblod Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 Ja de selges inn i mellom på QXL og Finn.no Har også dukket opp annonser på Brigadeveteranforbundet (for de som har tjenestegjort ved Brigaden i Nord Norge).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå