Gå til innhold
  • Bli medlem

Sprovstinden ...


g-arnt

Anbefalte innlegg

Annonse

Utrolig artig å se så fine bilder fra hjemtraktene. Får håpe det kommer litt mer snø slik at det blir bedre forhold lengre nede også. Nedkjøringen til Jutevatnet og så videre til Måslia er som du antok den mest vanlige. Såg gjennom bildene fra turen min i fjor for å se om det var en varde der oppe, men av bildene kunne jeg ikke finne en. Syns derimot å huske at det var to varder der oppe, en på den lille eggen ut mot Skorgedalen og en mer midt på toppen, men her kan det helt klart være minnet mitt som svikter.

Jeg var på Kvamskogen i helgen, fine forhold, men også der litt lite snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der 3 eller 4 ganger på vinterføre, og aldri sett varde. Der i mot store skavler i østsida og langs utløperen Oddis nevner. Skal visstnok være en varde der... En annen artig ting er at vi har truffet på samme karen 2 av gangene der oppe. Ikke nok med at det var samme topp på samme dagen, men vi kom opp samtidig innenfor 5-10min... DET skjer ikke ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.