+Robinson Skrevet 5. juni 2015 Pålogget Skrevet 5. juni 2015 http://tequila.no/Padleutstyr-Kajakkutstyr-tequila-no/Transport/Lagring/Kajakk-og-kano-tralle/Railblaza/RAILBLAZA-C-Tug-Kayak-and-Canoe-Trolley-Kajakk-og-kano-tralle15931-p0000001908 Jeg har lenge forsøkt å få tak i ei Bever kanotralle, for jeg har fått med meg at mange skryter av den. Men det er jo umulig å finne noen som kan levere den. Så fikk jeg ett tips om denne. Er det noen som har den , eventuelt prøvd den? Fornøyd?
Eksilbergenseren Skrevet 18. juni 2015 Skrevet 18. juni 2015 Jeg har også vært på utkikk etter Beavertralle. Selgeren på Aktiv Fritid mente Beaver hadde fått en container med traller der fabrikken hadde byttet ut noen av delene, slik at de ikke følte kvaliteten var holdbar. All honør til Beaver for ikke å selge "b-vare" dersom dette stemmer. Det er vel snart et år siden jeg hørte det, så de burde jo være i gang igjen snart. Nordmarka-trallen er jo et solid alternativ, men den er jo ikke akkurat lett.
+Robinson Skrevet 18. juni 2015 Pålogget Forfatter Skrevet 18. juni 2015 Vel, jeg endte opp med å kjøpe tralla jeg linket til i starten. Jeg har brukt den en gang allerede og den fungerte greit. Den er jo ett halvkilo tyngre enn Bevertralla oppgir å være, men jeg synes ikke det er allverden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå