Gå til innhold
  • Bli medlem

Egentlig ingen fjelltur, men........ 3 dagers tur i Scotland.


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg besteg ingen fjell og jeg gikk ikke så langt................... men vent litt.......... jeg besteg den rabben i Stornoway som huser War Memorial. Det var litt av en knubb og det var en kilometers gange ditt i regn også.

Okke som. En stor liten skade holder meg unna K2 og andre fjellknubber for øyeblikket og man må ta til takke med en buss og fergetur gjennom den aller beste naturen i verdens fineste land; Scotland.

Les mer om denne turen her og bli inspirert. Husk at det går billig-billigfly mellom Sandefjord og Scotland hver eneste dag. Utenfor flyplassen er det bare å sette på seg fjellskoa og gå en lang tur i fjellet.

Bra klatring og klyving er det også her.

Sjekk ut min tur rapport på http://www.toroddfuglesteg.com/stornoway.html og klikk på linkene. Der er det mye snadder for øye og sjel.

mvh,


torodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.