Jump to content

Jegerprøven Kristiansand

Recommended Posts

Annonse
Posted

Spurte Norges Jeger og Fiskerforbund i Kristiansand om akkurat dette forrige uke. Siste kurset for året går akkurat nå, og det blir ikke nytt før på våren 2015.

fikk nettopp svar fra xxl. Mulig de skal sette opp et til vinteren.

syntes det veldig få kurs i kristiansand :(

Posted

Jeg tok jegerprøvekurs hos jakt og friluft, Arendal, i fjor sommer, selv om jeg bor i Kr.Sand. Kjørte heller de milene for å finne et kurs som passa. De har et kurs som startet mandag, og et som starter 22. sept.

Jeg kan anbefale dem! :-)

Link

http://www.jaktogfriluft.no/display.aspx?menuid=0&prodid=29444

Edit;

Legger inn ny link, kurset til den over har jo allerede startet...

http://www.jaktogfriluft.no/display.aspx?menuid=0&prodid=30064

• 2 months later...
Posted

Kristiansand kjørte kurs for 120 personer i år så tre kurs. Ikke lett å lage kurs der datoene passer alle. Xxl arrangerer ingenting, men selger kurs for Lillesand og Birkeland jff, som arrangerer det i Lillesand, vennesla og Søgne kjører kurs. Kristiansand har lansert første kurs i 2015 allerede i februar. Sjekk hjemmesidene, kurset har ennå 25 plasser igjen men fylles raskt opp.

• 3 weeks later...
Posted

Kurset i Kristiansand sentrum arrangert av Kristiansand Jeger og Fiskerforening som går i februar er snart fullt..... Tips...

Har alt meldt meg på ;)

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Knallbra jegerprøvekurs i Kristiansand Sentrum, eneste tilbyder i Kristiansand kommune, kurset starter i april... Sjekk hjemmesiden til Kristiansand Jeger og Fiskerforening for informasjon og påmelding

• 4 months later...