Ides Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Hei Noen som vet hvordan det er med sykkelforholdene i Oslomarka (primært Nordmarka) nå? Jeg kikket nettopp innom Skiforeningens webkamera og ser at det fortsatt ligger en del snø flere steder. Siter
Johan2000 Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Fatbike kan nog gå. Om inte snön är för lös, alltså. Siter
Chalshus Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Sør for Ullevålseter (om du sykler sti) er det knusktørt og superføre! Det ligger nok endel snø i høyden og i skyggepartier. Kikutrunden om du må sykle på grusen har blitt måkt og er garantert finfin. Siter
borgern Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Spørs hvor du skal. I høyere områder og langt inn er det nok noe snø. Spesielt vil det ta noe tid i skyggepartier på veiene der det har vært skiløyper. Veiene i marka som har vært brøytet i vinter er nok bare og tørre nå. Bare vært i Østmarka og Lillomarka i det siste og der er det jeg har sett av veier bare. Her er brøytekartet til Løvenskiold http://www.lovenskiold.no/images/Skog/Friluftsliv%20og%20milj%C3%B8/Br%C3%B8ytekart1314.pdf Siter
Ides Skrevet 23. april 2014 Forfatter Skrevet 23. april 2014 Supert! Har planer om å ha med min sønn på slep så stisykling blir ikke aktuelt. Siter
Fimax Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Nord i marka er det fremdeles skiføre på veiene. Gikk i området rundt Damtjern i helgen, og der var det ikke mange bare områder. Sydpå er det nok ok. Smelter jo knallraskt med det været som er nå. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.