Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva drømmer du om nå?


Oddbjørn

Anbefalte innlegg

Nå har jeg faktisk fått noen av drømmene tilbake takket være et privat helsevesen.

Snart fire måneder inn og ut av det offentliges køer for en forholdsvis enkel utredning resulterte i at jeg på ny hentet frem sparegrisen og fikk ting gjort privat. 

Det er jo grenser for hvor lenge man holder ut med smertestillende piller og søvnløse netter.

Foreløpig ingen endelig konklusjon, men en ting er rimelig sikkert. Det blir ingen ny tur til radiumhospitalet, og bare det er jo en grunn til å få en del drømmer og planer tilbake på kalenderen.

Nå ser det faktisk ut som at det hele dreier seg om noe så trivielt som en eller flere nyrestein. Tøft nok når det står på som verst, men det burde vel være en forholdsvis enkel sak både å finne ut av, og relativt enkelt å fikse.

Utrolig hva det hjelper med litt penger her og der i systemet, men det er vel ikke akurat slik vi ønsker at det skal være.

 

Drøm nr. 1 er på plass. Sjøørretfiske i Limfjorden Danmark i påsken. Jeg får kjøpe med meg en pose med "dop" fra det lokale apoteket og håpe på at jeg holder meg på beina.

Det eneste som kan hindre meg er en ledig seng på sykehuset, men det er vel å håpe på for mye. Det er jo påske.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmer om mange netter dinglende mellom 2 trær i sommer. Ny suspension kom i posten i helga og tarp er inne til fortolling så den dukker vel også opp ila de første par dagene.

 

Så da passet det forbanna dårlig med full trynings på racer'n forrige uke med påfølgende tur gjennom Østfold med blålys og sirener, men jeg håper jeg er fit for fight igjen om ikke altfor lenge (noe annet orker jeg ikke tenke på) og at jeg til og med får vaska støv av fiskestengene og kanksje også får et napp eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer om mange netter dinglende mellom 2 trær i sommer. Ny suspension kom i posten i helga og tarp er inne til fortolling så den dukker vel også opp ila de første par dagene.

 

Så da passet det forbanna dårlig med full trynings på racer'n forrige uke med påfølgende tur gjennom Østfold med blålys og sirener, men jeg håper jeg er fit for fight igjen om ikke altfor lenge (noe annet orker jeg ikke tenke på) og at jeg til og med får vaska støv av fiskestengene og kanksje også får et napp eller to.

"Et napp eller to"?

Da er vel ikke "suspension" det som egner seg best . . .eller . . . ?  ;-)   

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.