mogensh Skrevet 8. november 2013 Skrevet 8. november 2013 Jeg kommer til Norge og skal vandre, har i et link til en god rute. Jeg har ved at være helt klar, og har meget af grejet iorden. Hvor køber i jeres henne? jeg køber mit på http://www.grejfreak.dk/ jeg glæder mig meget til at se Norge og dets mange fjælde Siter
Bjørn J Skrevet 8. november 2013 Skrevet 8. november 2013 Norge er stort og meget langt. Du kan gjøre den ultimate turen og gå Norge på langs, men det var kanskje ikke det du tenkte på Vil du vandre i innlandet eller i mer kystnære deler av landet? Nord-Norge eller Sør-Norge? Hvor lang tur har du tenkt deg på? Personlig vil jeg anbefale indre strøk av Troms i Nord-Norge, blant annet fordi det er mye færre folk her enn det er i de populære områdene i sør. Hvis du vil oppleve virkelig dramatisk natur med stupbratte fjell og hav er Lofoten og Vesterålen fantastisk, men det blir ikke så lange turer. Vestlandet har selvsagt også mye dramatisk landskap. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.