eflaaten Skrevet 4. juli 2013 Skrevet 4. juli 2013 Hei, jeg har noen spøsrsmål til de som har klatret sydpillaren på Stetind. Hvor klatrbare, velsikrede og faste er de siste 6- taulengdene? Har inntrykk av at fjellet er meget klatrbart, fast og velsikret. Tenker å soloere den med tau, for å vurdere frisolo dagen etter, og i såfall legge igjen utstyr til retur på toppen. Men hvis det er løst, begrodd eller vannsig er det utelukket. Er det noen slike partier? Tenker å dra i september, tror dere det er en tanke sent på året værmessig? Takker 1
Fjellbokken Skrevet 6. juli 2013 Skrevet 6. juli 2013 Hei, jeg har noen spøsrsmål til de som har klatret sydpillaren på Stetind. Hvor klatrbare, velsikrede og faste er de siste 6- taulengdene? Har inntrykk av at fjellet er meget klatrbart, fast og velsikret. Tenker å soloere den med tau, for å vurdere frisolo dagen etter, og i såfall legge igjen utstyr til retur på toppen. Men hvis det er løst, begrodd eller vannsig er det utelukket. Er det noen slike partier? Tenker å dra i september, tror dere det er en tanke sent på året værmessig? Takker Frisolo??...Du milde Moses...Har du ikke mamma? Ta deg no heller en Solobrus. Det er tross alt mye tryggere. 1
eflaaten Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Skrevet 6. juli 2013 Er nok tvilsomt at det blir frisolo, det finner jeg ut etter tausolo. Ruten må være fast og ren, og føles godt innforbi mine grenser så jeg vet det går så lenge jeg holder hendene "på rattet", slik jeg klarer å holde meg trygt i høyre fil på veien Info om de siste taulengdene mottas med stor takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå