Gå til innhold
  • Bli medlem

Valg av ny sykkel - hybrid til 2-3-4 tusen


FranzJosef

Anbefalte innlegg

...og ser på sykler på biltema, g-sport, full rulle ved veitvet, smart club.

Noen som har noe å anbefale?

Trenger ikke noe profft utstyr og gjerne rimelig. Men vil gjerne ha mulighet til å ha bagasjebrett. Er ganske høy, 189 cm. Vil ha en sykkel som er behagelig å sykle på men samtidig gir litt mer fart for kreftene enn en fulldemper med offroad dekk som jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte selv en Everest Discovery med 28 tommers hjul hos Oslo Sportslager for noen uker siden. Uten demper kostet den 2999,-. Visstnok nedsatt 1000 kroner.

Den var med skjermer, bagasjebrett og støtte. Funket fint 40 km fra Stryken til Oslo. Føltes endel lettere å sykle på enn den gamle offroaden selv om vekten ikke var noe lavere.

Har også brukt den tur/retur Kikut med full oppakning (telt, underlag, sovepose, 2 sykkelbager). Det gikk helt supert. Solid bagasjebrett altså.

Jeg som er 188 høy og ca 90 KG er ihvertfall veldig fornøyd med denne sykkelen

Johannes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.