Jump to content
IGNORED

(Ski og skiutstyr) - Madshus Pellestova

afe
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Jegern84
      Brukte skia på jakt i 2 dager under normale forhold.På dag 2 så gikk jeg inn i et parti med løssnø så hørte jeg bare en skarpt knekk og skia mista spensten med en gang. Etter en kjapp undersøkelse så viste det seg at begge stålkantene var røket tvert av og skia var bristet midt under bindinga ,men 3cm fra nærmeste skru. Er bare glad for at den holdt sammen til jeg kom hjem....

Click here to view the article
    • By Exentler
      Har har brukt skia på to toppturer og i bakken 3 ganger. Det funker kanskje ikke så bra som bakkeski da den heller ikke er langet for den, men funker bra til toppturer.Det er som minuset er at jeg mener den ikke er godt nok konstruert for nedkjøringen. Da den tåler alt for lite. Mine ski knakk ved en lett fall i ganske løs snø. vet ikke hvor det gikk for seg. Skia knakk bak bindingen slik at jeg fikk rocker bak omtrent.

den trekjeren som er brukt skulle vært mer forsterka.

bortsett fra at den knakk er det en super ski, men ikke for det er heftigste nedkjøringene.

Click here to view the article
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, and privacy rules Privacy Policy