Gå til innhold
  • Bli medlem

Arc`teryx r300 klatresele!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei godtfolk!

Noen som kan hjelpe meg med å finne en butikk/nettside som har Arc`teryx R300 klatresele i medium? Har sett etter denne selen i flere uker nå! Ikke en eneste butikk som har i medium:O Og de nettsidene jeg har funnet i utlandet sender ikke til norge! Begynner å bli små gal av dette nå! Noen må vite hvor jeg kan få kjøpt denne?!

Anders

Annonse
Skrevet

Hei godtfolk!

Noen som kan hjelpe meg med å finne en butikk/nettside som har Arc`teryx R300 klatresele i medium? Har sett etter denne selen i flere uker nå! Ikke en eneste butikk som har i medium:O Og de nettsidene jeg har funnet i utlandet sender ikke til norge! Begynner å bli små gal av dette nå! Noen må vite hvor jeg kan få kjøpt denne?!

Anders

Vet ikke om det passer for deg, men Ungarn har mye billig klatreutstyr, og følgelig også selen du leter etter i medium.

http://www.nomadspor...egymaszo-beulo/

til dagens kurs er prisen på ca NOK 1050,-.

Frakt og tollkostnader vet jeg ikke.

Om dem shipper til Norge vet jeg heller ikke.

Ellers så er det Ute.no butikk både i Trondheim og i Bergen som ikke har nettbuttikk (lenger), men har drøssevis med klatreutstyr.

I Bergen har du og Platou-sport som har mye klatreutstyr men som ikke vises på nettbutikken deres.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.