Gå til innhold
  • Bli medlem

Ajungilak Sphere Alpine Spring 195 V vs Ajungilak Sphere Alpine Summer 195 V


svingen

Anbefalte innlegg

har i dag en sovepose som er rimlig tung og stor (1.3kg og 8 liter i volum konfo på 0 grader) i kjent "gram" gjeger stil har jeg lyst på noe mindre og teker da mest på sommer bruk,ut fra yr vil da en sovepose på komfor 10 holder en stund dehttp://www.yr.no/ste...statistikk.html

har og en silkepose fra helsport som skal gi noen + grader (6) til de kalde tureren vil jeg nok fortsatt ha med den tyngre tunposen min,eventelt om det blir mye bruk på tidlige høst og sein vår kan jeg eventuelt kjøpe en Sphere Alpine 3-Season som er til -10, den soveposen jeg har blir veldig varm på sommeren når det er mere enn +5 vil den Ajungilak Sphere Alpine Spring 195 bli og veldig varm? er det noen som erfaring med den? eventuelt noen som har Ajungilak Sphere Alpine Summer og erfaring med den? den virker som bedre i mai,juni,juli,agust i lavlandet hverfall :) (noe som blir min primær bruk med 1 barn på 3 år og 1 på 1 år til neste sommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble summer versjonen, testa den i natt var 12 grader og brukte lakenposen(ellers bare i bokseren), frøys ikke så par grader til og ha med seg tynt ull undertøy så går nok 0 grader fint og :-) har somregel alltid med meg ull da det tar liten plass og greit og ha hvis man blir kald :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.