Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Isfjell 4 camp?


dsk

Anbefalte innlegg

Vi skal ha et nytt telt, et telt som skal vare, og som kommer til å bli brukt 3 sesonger helt ut til det er fare for snø. Er skjeldent langt over 3-grensen.

Med unger i på tur kan forteltet også være viktig, men alt skal til tider bæres så jeg har landet på at dette bør være stort nok, velprøvet, og stormmatter har noe forseg også når det ikke er snø. Tror jeg skal få pruttet det ned til undr 5500,-

Gode forslag og erfaringer ønskes!

dsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helsports "Isfjell 4 Camp" synes jeg er "overkill" til tresesongs bruk. "Isfjell" er et firesesongers telt, og veier hele 4,9 kg.

Stormmatter er ikke noe som helst poeng under vår, sommer og høst.

5.500 kroner eller mer er også ganske mye for et telt som hovedsakelig skal benyttes til mer familiepreget tur- og campingliv over og under tregrensen.

Tror jeg vil anbefale deg et Bergans-telt; "Kompakt 4" til 2.698 kr. hos www.sport-it.no Dette teltet veier komplett 3,8 kg.

Husk! Smarte mannfolk tenker på vekta :)

Sjekk også ut xxl - de kjører en del "Nordmarka"-telt, som er spesialprodusert av Helsport til den butikkjeden. Ganske riemlige telt, og med helt ok kvalitet.

Men, holder en knapp på allerede nevnte Bergans-telt.

God tur! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.