ninja-joar Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Som tittelen sier så er jeg ute etter noen slike gammeldagse "norgesreimer". Sånn som er omtrent som miniskireimer, bare litt mer robuste og fliser seg ikke så fort. Var innom min lokale sportsbutikk i dag men de hadde ikke, og visste ikke hvor jeg kunne få tak i.. Noen som vet hvor de finnes? -Joar
seven Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Må de være i rødt, hvitt og blått? Jeg har sett noen svarte ved kassen hos Intersport og G-sport.
Zabel Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Den lokale mx-butikken her har i to lengder. Finn en mx-butikk og hør om de kan skaffe. Mx-butikkene er uavhengige, men de har et felles lager de kan bestille fra. Er du heldig har de norgesreimer der.
ninja-joar Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Skrevet 6. februar 2012 Må de være i rødt, hvitt og blått? Jeg har sett noen svarte ved kassen hos Intersport og G-sport. Fargen er ikke så viktig. Bare de er robuste og har metallbiten på tuppen så de ikke fliser seg opp! Skal sjekke intersport og g-sport. Mx- sport finnes desverre ikke i nærheten som jeg veit om..
Kristian123 Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Må de være i rødt, hvitt og blått? Jeg har sett noen svarte ved kassen hos Intersport og G-sport. Faktisk så er de det. Vet hva slags det er snakk om, men vet desverre ikke om de selges noe sted til dags dato.
Koppen Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Magasinet har korte lastestropper. De har langt sterkere lås og er noen cm lengre (målte nettopp til 17 cm lengre), men det er jo bare å kutte av og svi endene. Bruker dem som skiremmer på turskiene mine. De heter "Fasty" og står som regel på disken. Ellers får en jo lastestropper "overalt". På Jula, Biltema, Clas Ohlson og på "alle" sportsforretninger (med unntak av den du nevnte).
seven Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Faktisk så er de det. Vet hva slags det er snakk om, men vet desverre ikke om de selges noe sted til dags dato. Jeg husker dem selv. Det var derfor jeg spurte om de måtte være de originale. De svarte burde hete ninjareimer.
jankj Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Som anbevalt over: Fasty (svensk produkt, sjekk http://www.fasty.se/ ) er gull. Lett å tre i, fliser seg ikke og lett å stramme og åpne. Det finner du i de fleste sportsforretninger. De funker mye bedre enn de gamle norgesreimene, der metallbeslaget var klønete å tre i og der reima sugde vann som en svamp. Biltema og Clas Ohlson reimer er noe drit (hvis de ikke selger fasty). Styr unna. Unødig klønete diger spenne, håpløs å tre inni.
qwer993 Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Spennrem http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=165645389 Synes denne er god til mange bruk. Låser meget godt og er slitesterke. Har bla hatt vannflasken dinglende i en sånn fra hoftebeltet utallige mil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå