Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi er 2 karer som tenkte vi skulle gå Jotunheimstien i sommer. Vi regner med at det er noen her inne som har tatt turen før som kanskje deler noen tips og gode råd. Vi tenkte å starte turen en gang mellom 01.07 og 15.07. Vi har gått noen lengre turer før (ca 80km) men dette blir første langtur.

Håper på mange tilbakemeldinger.

mvh

Carl Henrik og Christian

Skrevet

Jeg holder på å gå den etappevis med friluftsgruppa på UMB. Første etappen fra Maridalen- Bruvoll var preget av lettgått terreng, for det meste (noen gode motbakker) og fuktig mark. Flere steder bar det preg av den regnfulle sommeren med mye gjørme og vann i myrene. Men med gode sko så bør ikke det by på noe problem.

Dere har sikkert sett på det som ligger ute på nettsiden allerede? En del bra på erfaringssiden der.

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg og en kompis gikk 2/3 av turen sommeren 2010. Det var sol fra Oslo til Lygnasæter, og regn til vi kom frem til Skjelbreidhytta. Flott tur som måtte brytes på grunn av skade.

Forvent mye myr, mange bakker og et minne for livet.

Og mye granskog. Myye granskog :twisted:

Skrevet

Jeg har egentlig aldri tenkt på denne turen bortsett fra å ha sett alle skiltene rundt Øyungen. Men dette er absolutt noe å vurdere. Takk for tipset! :lol:

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.