Busken Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Jeg fant en slik i kjelleren på ny bolig. Den mangler et støtteben og alt unntatt selve dunken er rustent. Den lå i en boks fra Høvik. Hvor gammel kan den være? Er den interessant for samlere som ønsker å komplettere? Siter
Phaser Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Selve brenneren mangler også. Eller er den utenfor bildet? Og tanklokket er jo kjekt å ha. Siter
Busken Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Skrevet 1. mai 2011 Dette er alt jeg fant i tillegg til en ekstra rensenål. Siter
runegutt123 Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Stakars Radiusen. Den har sett bedre dager ja. Du mangler påfyllingskork, brenner, Kjelestøtte og transportkork. I tillegg har du feil kasse. Denne får du neppe mange kronene for. Relativt greit å finne pene eksemplarer av denne. Finner du derimot en Optimus Nr 9, er jeg mer enn interessert. Siter
REs Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Prøv heller å restaurere primusen selv i stedet for å forsøke å selge den. Det går sikkert rimelig greit å få tak i de delene du mangler. Afeksjonsverdien på denne primusen er nok større enn pengeverdien. Siter
gremlin Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Går ut ifra att du kan få en hundrelapp på QXL ved evt., salg! Siter
Busken Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Skrevet 2. mai 2011 Når ble disse produsert? Jeg har ikke så stor interesse av å restaurere den selv, så hvis noen vil ha den kan de få den mot porto eller henting. Siter
Kristian123 Skrevet 2. mai 2011 Skrevet 2. mai 2011 http://www.spiritburner.com/fusion/showgallery.php?fid/140/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.