Jasman Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en Mountain Equipment Moonwalker V i Norge? Mener den ble testvinner i Friluftsliv tidligere i høst... Er det kanskje billigere å bestille denne fra utlandet? I så fall hvor? Hvilke andre soveposer, i samme eller lavere prisklasse, kan måle seg med denne? Trenger sovepose for de kalde vinternettene i telt i tiden fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tgnb Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Moonwalker får du hos Sportsnett. Har selv MW 3. Geniale poser. Tåler oppgitt temp pluss litt til. Litt seig å komprimere, men fytte rakkern for en hærlig pose. løp og kjøp V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tgnb Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Var litt rask på avtrekkern. Ser de er tom, både sportsnett, og sportslager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa85 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Slik jeg har forstått det så har de som laget fyllmaterialet til Moonwalker V(polarguard) lagt ned produksjonen av akkurat dette fyllet. Så regner med at Mountain Equipment leter etter noen som kan erstatte dette for å fortsette Moonwalker serien,eller lage en ny. Jeg valgte en Mountain Hardwear Lamina -30 i stedenfor Moonwalker V, mykje på grunn av prisen. Men MHW posen holder seg godt ned mot -25 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvorep Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=23112 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.