Gå til innhold
naboen

Skitur til Steinflytind (2318moh) Søndag 07. November

Anbefalte innlegg

Det er bra. 500fjell og jeg opplevde Rakfiskfolka nedi bygda di på fredags kveld - og så restende etter krigen på søndags morgen....

(Vedr rakfisk: Jeg hørte forresten at en skrytende svenske sa her på Hedmarken samme helg: Rakfisk JA! Det har jeg fiska i Nord-Norge! (tok ikke akkurat hans ord for god ....))

Ellers var det nok en fin tur, litt tidlig med ski hvis man ikke vil ha riper i sålen kanskje?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers var det nok en fin tur, litt tidlig med ski hvis man ikke vil ha riper i sålen kanskje?!

Ski er best, fuck the rest..:) Skal ikke mye snø til før jeg finner fram skia nei..

Men nei.., det ble ikke mindre riper i sålen av denne turen...:)

Når det gjelder Rakafisken skjønner jeg ikke hvorfor det har blitt så "inn" å eta "røtin fisk".... Det lufta jo drit tå'n..8)

Men å drive rundt i Fagernes drita full, det er jeg ferdig med ja...:)

/naboen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæ æ ikkji lufta de kjem an på 8) !

Kjedele å måtte halde se før nasin når en ska eta fisk so held på å dett ifrå hinan...

E lika nok bere å eta fisken me ein gong, istadn før å legge'n i ein boks i fleira måna..:)

Men.., lefse, potet, smør, løk, øl, masse akevit og ikke minst sosial omgang med andre mennesker er jo kos da... :D

trur jaggu detta vart offtopic..:D

/naboen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider